ΚοινωνίαΒριλήσσια

Καμπάνια για τη σπατάλη τροφίμων από τη Hellmann’s και στον Δήμο Βριλησσίων

Με στόχο να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές σχετικά με το πρόβλημα της σπατάλης τροφίμων, η Hellmann’s προχώρησε στην τοποθέτηση ενημερωτικών αυτοκόλλητων σε περισσότερους από 2.000 κάδους απορριμμάτων σε 4 δήμους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σε κεντρικά πάρκα, πλατείες και στάσεις Μέσων Μαζικής Μεταφοράς των δήμων Αμαρουσίου, Βριλησσίων, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης και στον δήμο Δέλτα στη Θεσσαλονίκη, βρίσκονται κάδοι απορριμμάτων με το αυτοκόλλητο που καλεί τους πολίτες να αναρωτηθούν: «Εσύ πόσα ευρώ πέταξες στα σκουπίδια σήμερα;» και το QR code που οδηγεί στο site της Hellmann’s με έξυπνα tips και νόστιμες συνταγές με leftovers.

Η δράση γίνεται στο πλαίσιο της καμπάνια «Make Taste, Not Waste». Η καμπάνια πλαισιώθηκε από online και offline ενέργειες, αξιοποιώντας σεφ και δημοφιλείς influencers, ενισχύοντας το έργο της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης «Μπορούμε» και εμπλέκοντας ενεργά επιλεγμένους δήμους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πιο συγκεκριμένα, εστιάζοντας σε διαφορετικές χρονικές περιόδους όπου παρατηρείται αυξημένη σπατάλη τροφίμων, όπως η Τσικνοπέμπτη ή η Κυριακή του Πάσχα, η Hellmann’s  σε συνεργασία με τον γνωστό σεφ Βασίλη Καλλίδη και αγαπημένες διάσημες προσωπικότητες όπως ο Λάμπρος Φισφής, η Κατερίνα Παπουτσάκη και ο Ηλίας Γκότσης, δημιούργησε μια σειρά από YouTube videos με έξυπνες ιδέες και πρωτότυπες συνταγές για το πώς να αξιοποιούμε τα leftovers μας αλλά και πως να έχουμε  zero food waste.

Τέλος, η Hellmann’s θα συμβάλλει στη διάσωση και προσφορά περισσότερων από  130.000 μερίδων τροφίμων μέσω της υποστήριξης της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης «Μπορούμε» η οποία έχει σκοπό τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και την καταπολέμηση του υποσιτισμού στην Ελλάδα. Ακόμη, σε συνεργασία με τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, η Hellmann’s υποστήριξε το πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο» του «Μπορούμε», με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη σπατάλη τροφίμων.

Show More

Related Articles

Close