Μέσα σε μια εποχή που όλα μοιάζουν δύσκολα να υλοποιηθούν και τα όνειρά μας τίθενται σε “αναγκαστική παύση”, υπάρχουν άνθρωποι που, όχι μόνο συνεχίζουν να προσπαθούν, αλλά τολμούν να ξεκινήσουν με όραμα, πίστη, και αισιοδοξία. Μία από αυτές είναι και η Ευτυχία Αργυροπούλου η οποία εν μέσω καραντίνας δεν έκανε πίσω και συνέχισε να εργάζεται σκληρά για το “νέο της παιδί”. Άνθρωπος πολυπράγμων και καλλιτέχνης, δεν δίστασε στιγμή να υλοποιήσει ό, τι είχε σχεδιάσει, αντιθέτως αξιοποίησε τον χρόνο που της δόθηκε για να ανοίξει την δική της επιχείρηση μέσα σε μία χώρα σε lock down. Το Sushi’s Closet, με σήμα κατατεθέν μια γάτα, είναι ένα e-shop που σύνθημά του έχει την αγάπη προς τη διαφορετικότητα του καθενός και το πάθος του να την αναδείξει. Με αποκλειστικά ελληνικά προϊόντα από Έλληνες σχεδιαστές, η ντουλάπα της Sushi ανοίγει και ευελπιστεί να δείξει τη δική της ταυτότητα και να αναδείξει την προσωπική ταυτότητα του καθενός.
Η Victory είναι από τους πρώτους που “τρύπωσαν” στην ντουλάπα αυτή με την Ευτυχία Αργυροπούλου να μας συστήνει το νέο της e- shop και να μας μιλάει για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ανοίγοντας μια νέα επιχείρηση στα “χρόνια του κορονωϊού”.
Τι είναι το Sushi’s Closet;
Η Sushi’s Closet είναι μια ιδέα που προσπαθεί να βρει το χώρο της, να ανθίσει και να αναπτυχθεί σε έναν κόσμο πιο όμορφο, μια κοινωνία του αύριο καλύτερη από αυτή του χθες. Περάσαμε μια θλιβερή περίοδο που ο μιμητισμός, τα πρότυπα, η τελειότητα ήταν το ζητούμενο. Από τη μία οι μεγάλοι οίκοι μόδας πλασάρανε τα ακριβά brands με τρόπο που αν δεν υιοθετούσες ακριβές συνήθειες, αποκτούσες υπαρξιακά θέματα και από την άλλη η πληθώρα των influencers που όφειλες να ακολουθείς πιστά γιατί διαφορετικά θα βυθιζόσουν στην ανυπαρξία. Και κάπου εκεί ανάμεσα μια χώρα σαν την Ελλάδα που βίωνε οικονομική κρίση, με αποτέλεσμα οι Καταναλώτριες της Μόδας να προσπαθούν να συμβαδίσουν με τα παραπάνω. Πως τα κατάφερναν; Αγοράζοντας φτηνές «μαϊμούδες» και τιμώντας αγορές από Κίνα και Βουλγαρία με ότι συνεπάγεται αυτό σε ποιότητα και αισθητική.
Κάπου εδώ έρχεται η ιδέα της Sushi’s Closet. Μια καθαρά ελληνική εταιρία που επιθυμεί να προβάλλει νέους Έλληνες Σχεδιαστές και να προωθήσει ιδέες και προϊόντα ελληνικών βιοτεχνιών. Τα κριτήριά μας είναι αυστηρά και σύγχρονα. Σεβασμός στην Γυναίκα, αποδοχή της διαφορετικότητας και προστασία του περιβάλλοντος!
Καμπάνια και μότο της Sushi’s Closet είναι να υιοθετήσουμε τη δική μας μόδα, αυτή που μας κάνει να χαμογελάμε. H Sushi’s Closet θέλει να βλέπουμε τη μόδα ως ένα παιχνίδι, παιχνίδι χρωμάτων, υφών, υλικών. Για αυτό και εκπροσωπείται από μια γατούλα, τη Sushi. Για να μας θυμίζει ότι η μόδα είναι απλά ένα παιχνίδι!
Επιπλέον, η Sushi δείχνει έμπρακτα την αγάπη της στην κάθε Γυναίκα, με το να είναι δίπλα της σε αυτό το παιχνίδι, σε κάθε της επιλογή. Διαθέτει συνεργάτες, που μπορούν να δίνουν live συμβουλές μόδας, σε όποια το επιθυμεί, εντελώς δωρεάν. Οι ειδικοί βρίσκονται στη Sushi όχι για να μας πουν τι πρέπει να φορέσουμε και πως αλλά για να μας βοηθήσουν να ανακαλύψουμε αυτό που μπορεί να εκφράζει την προσωπικότητά μας, αυτό που προβάλλει και δεν κρύβει την διαφορετικότητά μας. Γιατί η διαφορετικότητά μας είναι αυτή που μας κάνει μοναδικούς!
Τι δυσκολίες αντιμετώπισες στο να ανοίξει μια επιχείρηση εν μέσω κορονωϊού;
Οι πρακτικές δυσκολίες ήταν τεράστιες και συνεχίζουν να είναι, από κρατικές υπηρεσίες που υπολειτουργούν, τράπεζες που είναι εστιασμένες σε προγράμματα που τρέχουν για πληττόμενες επιχειρήσεις, προμηθευτές βιοτέχνες που έκαναν αναστολή εργασιών, ταχυμεταφορές με τεράστιες καθυστερήσεις, εκθέσεις μόδας που αναβλήθηκαν επ’ αόριστον, και πολλά άλλα μικρά και μεγάλα εμπόδια. Η μεγαλύτερη όμως δυσκολία ήταν ηθική. Ξεκινήσαμε με ένα όραμα, να κάνουμε τον κόσμο λίγο καλύτερο, να φωτίσουμε το χαμόγελο κάθε γυναίκας, να την κάνουμε – μάθουμε να πειραματίζεται, να βλέπει τη μόδα ως ένα παιχνίδι, ως κάτι που αξίζει μόνο αν την κάνει να χαμογελά. Πώς να μιλήσεις για όλα αυτά σε μια περίοδο που το ζητούμενο είναι η ανθρώπινη ζωή, η ασφάλεια, η επιβίωση; Για αυτό και καθυστερήσαμε να βγούμε στον αέρα παρότι το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα ήταν έτοιμο από την αρχή του lock down σχεδόν. Η αρχική ημερομηνία για την “έξοδό” μας στον κόσμο ήταν 6 Απριλίου, ημέρα της γιορτής μου και πραγματικά γενέθλια της γάτας – έμπνευσης της εταιρίας, της Sushi. Δεν θέλαμε όμως να εκμεταλλευτούμε μια τόσο δύσκολη περίοδο, δεν θέλαμε να συνδέσουμε τα γενέθλια της Sushi’s Closet με μια τόσο άσχημη συγκυρία. Το μήνυμά είναι θετικό και θέλαμε να βγει στο φως και να γιορτάσουμε την Άνοιξη, τη Γυναίκα, την εσωτερική ομορφιά, την Ύπαρξη.
Ακόμα και τώρα, παρότι ανοίξαμε ένα μήνα μετά και κάτω από πιο αισιόδοξες συνθήκες, είμαστε μουδιασμένοι, συγκρατημένοι και δεν καλούμε σε γιορτή όπως θα θέλαμε αλλά σε ελπίδα, αλληλεγγύη και δημιουργία. Αν διαβάσετε τα άρθρα μας, αυτά με τα οποία επικοινωνούμε με τις φίλες μας, θα το καταλάβετε αυτό που σας λέω. Τα άρθρα αυτά, που τα βρίσκει κανείς στην ιστοσελίδα μας www.sushiscloset.gr, αποστέλλονται και ως Newsletter, ενώ ονομάζονται Fashion Tips και ως τέτοια δημιουργήθηκαν, προς το παρόν αποτελούν πομπό θετικών μηνυμάτων, μέσο προτροπής χαράς, αλληλεγγύης, δημιουργίας!
Πώς κατάφερες να συνεχίσεις και να μην τα παρατήσεις μέσα σε έναν κόσμο σε καραντίνα;
Αυτό ήταν το εύκολο! Έπρεπε κι εγώ να κρατηθώ από κάπου, από μια ιδέα, ένα σκοπό, μια δράση καθημερινή για να με κρατήσει δυνατή και δημιουργική. Η Sushi’s Closet ήταν η καλύτερη παρέα για την περίοδο της καραντίνας. Δούλευα 12ωρα από το σπίτι μου, απομονωμένη από τους αγαπημένους μου αλλά ταγμένη σε κάτι που βαθιά μέσα μου πιστεύω ότι έχει κάτι να προσφέρει στον μετά κορονωϊό κόσμο. Σε δύσκολες περιόδους, η δημιουργία και η προσήλωση στο στόχο είναι η καλύτερη επιλογή!
Πόσο άλλαξε η καθημερινότητα σου το τελευταίο διάστημα;
Η καθημερινότητα μου όπως και όλων των ανθρώπων έχει αλλάξει ούτως ή άλλως και μάλιστα βίαια, απότομα και άσχημα. Το Sushi’s Closet είναι ένας από τους λόγους να ξυπνάς το πρωί και αποτελεί κινητήρια δύναμη για να συνεχίζεις να δουλεύεις μέσα στη μέρα, και στη νύχτα πολλές φορές. Χα!χα!
Η αλήθεια είναι ότι ειδικά τώρα, στο στάδιο της δημιουργίας της Sushi’s Closet, το ωράριο είναι ανύπαρκτο και η δουλειά πολλή. Έως τώρα βοήθησε και η απομόνωση στο να επικεντρωθώ στο στόχο, από εδώ και πέρα προστίθενται και άλλες υποχρεώσεις και θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο η καθημερινότητα αλλά ευελπιστώ να με δικαιώσει το αποτέλεσμα.
Πώς βλέπεις να αντιμετωπίζει ο κόσμος τα e-shop σε σχέση με τα κανονικά καταστήματα αυτό το διάστημα και από δω και πέρα;
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα σε παγκόσμια κλίμακα έχουν αντικαταστήσει προ πολλού τα φυσικά καταστήματα, τουλάχιστον στη Δύση. Αυτή τη στιγμή, αυτό που συζητιέται και προωθείται παγκοσμίως δεν είναι το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, αλλά το Διαδραστικό Κατάστημα. Το φυσικό κατάστημα έχει πεθάνει! Η γενιά των Μillenials (όσοι γεννήθηκαν 1980-2000) έχει χαρακτηριστικά που διαφέρουν κατά πολύ από τις προηγούμενες γενιές. Οι μελέτες δείχνουν ότι το 78% προτιμάει να ξοδεύει χρήματα για να αποκτήσει κάποια εμπειρία και όχι κάποιο υλικό αγαθό. Η δε ακόμα νεότερη γενιά, η Generation Z, όπως την αποκαλούν, δεν θα μπει ποτέ σε κάποιο κατάστημα ή αλλού, προτιμάει να τα ζήσει όλα από το κινητό της.
Στην Ελλάδα βέβαια αν και φαίνονται ήδη έντονα όλα τα σημάδια, έχει καθυστερήσει η ανάπτυξη των Ηλεκτρονικών Αγορών, συγκριτικά πάντα. Οι ρυθμοί που κινείται όπως πλέον είναι ιλιγγιώδεις. Το lock down βοήθησε στο να μυηθούν στο διαδίκτυο και παλιότερες γενιές που δεν ήταν εξοικειωμένες με την τεχνολογία.
Η Sushi αναγνωρίζει το περιβάλλον και τις εξελίξεις και στα επόμενα σχέδιά της έχει το να εντάξει την εμπειρία της διάδρασης. Αλλά τις λεπτομέρειες θα τις συζητήσουμε όταν έρθει η ώρα.
Μπορούμε ακόμα να κάνουμε όνειρα;
Ρωτάτε έναν άνθρωπο που όχι απλά ονειρεύεται αλλά που κάνει και τα όνειρά του πράξη! Το να ονειρεύεσαι σημαίνει ότι ζεις και όσο ζούμε όχι απλά δικαιούμαστε αλλά επιβάλλεται να ονειρευόμαστε. Τα όνειρα γίνονται στόχοι και οι στόχοι πορεία, μονοπάτι που ακολουθούμε πάνω στη λεωφόρο της ζωής. Μέχρι να ολοκληρώσουμε το ταξίδι μας, θα κάνουμε πολλά όνειρα, θα ακολουθήσουμε πολλά μονοπάτια, θα γεμίσουμε γνώση και εμπειρίες, θα μάθουμε τους άλλους και τον εαυτό μας. Ας φροντίσουμε μόνο να απολαύσουμε το ταξίδι!
Επισκεφτείτε το Sushi’s Closet ΕΔΩ
Επιμέλεια – Συνέντευξη: Παναγιώτα Χαϊδεμένου