“Η Μεγάλη Χίμαιρα” σε δύο live streaming μεταδόσεις από το Θέατρο Πορεία
Στις 20 & 26 Δεκεμβρίου σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου
Το Θέατρο Πορεία διοργανώνει, την Κυριακή 20 και το Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020, δυο επιπλέον live streaming προβολές της βραβευμένης παράστασης «Η Μεγάλη Χίμαιρα» του Μ. Καραγάτση, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου.
Μετά την επιτυχία των πρόσφατων ζωντανών παρουσιάσεων, τo Θέατρο Πορεία συνεχίζει τις Real Time Live Streaming αναμεταδόσεις και την περίοδο των γιορτών. Σειρά έχει η Μεγάλη Χίμαιρα του Μ. Καραγάτση σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου. Η παράσταση-σταθμός του Θεάτρου Πορεία θα παιχτεί για 2 ακόμα real time live streaming μεταδόσεις την Κυριακή 20 και το Σάββατο 26 Δεκεμβρίου.
Πρόκειται για το αγαπημένο μυθιστόρημα της ελληνικής λογοτεχνίας, που εξελίχθηκε με την καθοριστική συμβολή του ποιητή και μεταφραστή Στρατή Πασχάλη σε μια από τις μεγαλύτερες θεατρικές επιτυχίες των τελευταίων δεκαετιών.
«Η Μεγάλη Χίμαιρα»: Λίγα λόγια για την παράσταση
Η αναβίωση μιας εμβληματικής παράστασης όπως η «Μεγάλη Χίμαιρα», είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Στοίχημα πολλαπλό: νέο στήσιμο σκηνικού, φώτων, νέες πρόβες μετά από 2,5 χρόνια, και κυρίως η συνομιλία της παράστασης με τον κινηματογραφικό φακό.
Έξι κάμερες υψηλής ευκρίνειας, κίνηση της μηχανής πάνω στη σκηνή, γερανός και πολλά ακόμα, θα συμβάλλουν σε νέα οπτική και εμπειρία για τους θεατές.
Η θεματική του «ξένου» που προσπαθεί απεγνωσμένα να αφομοιωθεί από μια υπέροχα αφιλόξενη Ελλάδα, δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Στα τέσσερα χρόνια που παίχτηκε την παρακολούθησαν πάνω από 100.000 θεατές και τιμήθηκε με όλα τα βασικά βραβεία κοινού από το περιοδικό «Αθηνόραμα», η Αλεξάνδρα Αϊδίνη έλαβε το βραβείο «Μελίνα Μερκούρη» για το ρόλο της Μαρίνας Μπαρέ και ο Δημήτρης Τάρλοου το βραβείο σκηνοθεσίας «Κάρολος Κουν».
Ένα επικό μελόδραμα
Σε αυτό το επικό ερωτικό μελόδραμα παρακολουθούμε την ιστορία μιας παθιασμένης με την ελληνική κλασική παιδεία Γαλλίδας, της Μαρίνας Μπαρέ, που έρχεται να ζήσει στην Ελλάδα ερωτευμένη και παντρεμένη με έναν Έλληνα εφοπλιστή. Ερχόμενη σε επαφή, όμως, με την ίδια τη χώρα των ονείρων της, συναντά τις δικές της Χίμαιρες: το δραματικό τοπίο, τραχύ κι αισθησιακό ταυτόχρονα, την παρασύρει σε μια μοιραία δίνη πάθους, πυροδοτεί τα παλιά ψυχολογικά της τραύματα και την οδηγεί στην αυτοκαταστροφή.
Ο Καραγάτσης σε αυτό το μυθιστόρημα, που κλείνει τη γνωστή τριλογία «Γιούγκερμαν – Λιάπκιν – Χίμαιρα», μελετάει ενδελεχώς τη δυνατότητα προσαρμογής των ξένων στην ελληνική πραγματικότητα, αλλά και την αμφιθυμία των Ελλήνων απέναντι στη Δύση. Κρύβει καλά τον ακραίο και κατάμαυρο ρομαντισμό του κάτω από ένα πέπλο κυνισμού ή ακόμη και ωμότητας. Βαθιά απελπισμένος ο ίδιος, μετατρέπει τη Μαρίνα σε χίμαιρα, αρνούμενος την έννοια της αγάπης. Νομίζουμε ότι πετυχαίνουμε, ερωτευόμαστε, δημιουργούμε πνευματικά. Όλα εν τέλει καίγονται κάτω από το σκληρότατο ελληνικό φως. Σαν μύγες μαγευόμαστε από το άγνωστο, για να γίνουμε παρανάλωμα σε μια στιγμή. Αυτή τη μοιραία στιγμή περιγράφει ο Καραγάτσης».