ΑθήναΔήμοιΑνάπτυξηΔημοτικάΕιδήσεις

90 ψηφιακές υπηρεσίες διαθέτει πλέον ο Δήμος Αθηναίων για τους πολίτες

Ο Δήμος Αθηναίων έχει μπει δυναμικά στην ψηφιακή εποχή, δίνοντας τη δυνατότητα σε χιλιάδες πολίτες να αποφύγουν τις ουρές και την ταλαιπωρία στα γκισέ και να εξυπηρετηθούν, γρήγορα και με ασφάλεια από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του σπιτιού τους.

 Ο ψηφιακός χάρτης που έχει δημιουργήσει εδώ και περίπου ένα χρόνο ο Δήμος Αθηναίων διευρύνεται καθημερινά με νέες ψηφιακές υπηρεσίες που κάνουν την καθημερινότητα των πολιτών ευκολότερη και παράλληλα αποτρέπουν τα φαινόμενα συνωστισμού στις κατά τόπους υπηρεσίες, προστατεύοντας τόσο τους εργαζόμενους του Δήμου όσο και τους πολίτες.

Συνολικά οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει ο Δήμος Αθηναίων –μαζί με τις 16 που προστέθηκαν αυτές τις μέρες– έχουν φτάσει τις 90, πολλές από τις οποίες αξιοποιούνται ήδη και από άλλους Δήμους της χώρας.

 Η πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://eservices.cityofathens.grπου αναπτύχθηκε και αναβαθμίζεται συνεχώς από τη ΔΑΕΜ Α.Ε., για εξυπηρέτηση με λίγα «κλικ» όσων ζητούν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και άλλες υπηρεσίες, από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς γραφειοκρατία και ταλαιπωρία, χωρίς αναμονή σε ουρές και χαμένες ώρες από την καθημερινότητα τους, έχει εντυπωσιακή ανταπόκριση από τους Αθηναίους. Σε διάστημα ενός έτους έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα περισσότεροι από 78.000 πολίτες και επιχειρήσεις και έχουν διεκπεραιωθεί πλήρως ηλεκτρονικά περισσότερες από 63.000 αιτήσεις.

«Αυτή η πολύ δύσκολη χρονιά, μας έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μία μεγάλη ψηφιακή προίκα για την Αθήνα. Μείωση κόστους, μεγαλύτερη ταχύτητα στην εξυπηρέτηση του πολίτη, χωρίς ταλαιπωρία και γραφειοκρατία. Αυτός είναι ο στόχος και συνεχίζουμε να δουλεύουμε για να γίνουν οι ψηφιακές υπηρεσίες ακόμη περισσότερες. Γιατί χρειαζόμαστε καλύτερη ποιότητα ζωής, όχι στη θεωρία αλλά στην πράξη, στην καθημερινότητά μας», αναφέρει σε δήλωση του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Οι πολίτες μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν εξ αποστάσεως για τις εξής υπηρεσίες:

  1. Βεβαίωση απώλειας φακέλων ή και στελεχών οικοδομικής άδειας για όλη την Αττική
  2. Βεβαίωση Πολτοποίησης σχεδίων οικοδομικών αδειών έως και το 1955 για τους Δήμους Αθηναίων, Βύρωνα, Δάφνης – Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής
  3. Βεβαίωση Πολτοποίησης σχεδίων οικοδομικών αδειών έως και το 1955 για την Αττική (εκτός των Δήμων Αθηναίων, Βύρωνα, Δάφνης – Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής)
  4. Βεβαίωση Ηλεκτροδότησης – Υδροδότησης για Κτίσματα Προϋπάρχοντα του έτους 1955
  5. Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ (1955 – 1983)
  6. Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ μετά το 1983
  7. Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ μετά το 2014
  8. Απόσυρση Φακέλου
  9. Έκδοση Πιστοποιητικού Ελέγχου Κατασκευής (Π.Ε.Κ.)
  10. Αίτηση Συμμετοχής σε Εμποροπανηγύρεις Έτους 2021
  11. Αίτηση Θεώρησης της Έγκρισης Συμμετοχής στην Κυριακάτικη Αγορά Μοναστηρακίου
  12. Βεβαίωση Δραστηριοποίησης Υπαίθριου Εμπορίου
  13. Αίτηση Συμμετοχής σε Κλήρωση για τη Χορήγηση Έγκρισης Συμμετοχής στην Κυριακάτικη Αγορά Μοναστηρακίου
  14. Αίτηση Συμμετοχής σε Διαδικασία Έκδοσης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου
  15. Αίτηση Μεταβίβασης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου
  16. Αίτηση Θεώρησης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου

Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά έγγραφα που στο παρελθόν χρειάζονταν μέρες ή και εβδομάδες για να διεκπεραιωθούν πλέον εκδίδονται από την ψηφιακή πλατφόρμα (https://eservices.cityofathens.gr)  σε λιγότερο χρόνο. Οι επαγγελματίες μπορούν εύκολα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση για νέα παροχή ρεύματος, για απαλλαγή Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού, αλλά και για τη χορήγηση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου με τραπεζοκαθίσματα. Παράλληλα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εκδώσουν με ταχύτητα μια σειρά βεβαιώσεων και πιστοποιητικών που χρησιμοποιούνται ευρέως στη καθημερινή επαφή τους με το κράτος όπως πιστοποιητικά γέννησης, εγγυτέρων συγγενών, εντοπιότητας, αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων γάμου, γέννησης, θανάτουκ.α.

 

Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» από τον υπολογιστή ή από το κινητό τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημα τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου, χωρίς να χρειαστεί να προσέλθουν σε καμία φάση της διαδικασίας στις υπηρεσίες.

Η πλατφόρμα eservices διακρίθηκε στον πρόσφατο διαγωνισμό Best City Awards ανάμεσα σε εκατοντάδες έργα οργανισμών και φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης  που συμμετείχαν στον διαγωνισμό κερδίζοντας το χρυσό βραβείο στην κατηγορία των έργων που συμβάλλουν στην καθημερινή εξυπηρέτηση του πολίτη.

Show More

Related Articles

Back to top button