ΕλλάδαΝέαΕιδήσεις

Παρουσιάζουν «υποψήφιο» για Όσκαρ τον γιο της Μανωλίδου

Μια συγκεκριμένη είδηση παίζει από τα πρωί σε πολλά ειδησεογραφικά μέσα, με τίτλο «Ευγενία Μανωλίδου: Υποψήφιος για Όσκαρ ο γιος της, Αλέξανδρος».

Αν κανένας αρχίσει να παίρνει στα σοβαρά μερίδα της δημοσιογραφίας στην Ελλάδα θα νομίζει οτι μια μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία γνωρίζει η χώρα μέσω του γιού της Ευγενίας Μανωλίδου και του συζύγου της και υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη.

Δίπλα στον Brendan Fraser, ο γιός της Μανωλίδου υποψήφιος για Όσκαρ δηλαδή. Γράφουν λοιπόν αρκετά ΜΜΕ για «Μεγάλη διάκριση για τον 27χρονο Αλέξανδρο Μανωλίδη με το “Glass onion: A knives out mystery”», που είναι και ο τίτλος της ταινίας.

Ταυτόχρονα οι ιστοσελίδες σχολιάζουν την περηφάνια και τον ενθουσιασμό της μητέρας του αφού δημοσιοποιούν και τη χαρά της, σημειώνοντας: «Πιο υπερήφανη από ποτέ για τον αγαπημένο της γιο, Αλέξανδρο είναι η Ευγενία Μανωλίδου, μιας και βρίσκεται ένα βήμα πριν το Όσκαρ. Και αυτό μιας και η νέα χρονιά ξεκινά με μια σημαντική υποψηφιότητα για τον νεαρό καλλιτέχνη, ο οποίος συμμετείχε στην ταινία “Glass onion: A knives out mystery” που προτάθηκε για το καλύτερο διασκευασμένο σενάριο».

Τι συμβαίνει όμως; Είναι ο γιος της κ. Μανωλίδου ένας διεθνούς βεληνεκούς ηθοποιός ή σεναριογράφος;

Σεναριογράφος της ταινίας και υποψήφιος είναι ο Rian Johnson, αλλά όχι ο Αλέξανδρος. Τελικά τι έκανε στην ταινία, ποιος ήταν ο ρόλος του; Την απάντηση την δίνει ο ίδιος:

«Ήμουν ο συντονιστής logistics (logistics coordinator), που σημαίνει πως συντονίζεις το συνεργείο, ώστε να γίνουν όλα σωστά και να είμαστε όλοι ασφαλείς. […] Στήναμε πρώτοι, ξεστήναμε τελευταίοι… Ήταν όλοι πολύ συνεργάσιμοι και όλα τα παιδιά από την Αμερική εξαιρετικά»

Η συνεισφορά του, όπως και κάθε εργαζομένου δεν είναι ασήμαντη ακόμα κι αν δεν σχετίζεται με το αμιγώς καλλιτεχνικό σκέλος της ταινίας. Ωστόσο, η επιλογή από ορισμένα ΜΜΕ να τον παρουσιάσουν με ένα νεφελώδη τρόπο ως κομβικό παράγοντα πίσω από μια ταινία υποψήφια για Όσκαρ, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια.

Για ποιο λόγο όμως να συμβεί κάτι τέτοιο; Η εύκολη και πιο καλόπιστη εξήγηση, είναι πως η μανία για μερικά clicks, οδηγεί ενίοτε σε διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Για ακόμη μια φορά η ελληνική δημοσιογραφία διδάσκει προσήλωση στην αλήθεια και την αξιοπιστία.

ΠΗΓΗ: www.rosa.gr

Show More

Related Articles

Back to top button