Ο Δήμος Αμαρουσίου ενημερώνει τους πολίτες για την κατάσταση των προβλημάτων που δημιούργησε η κακοκαιρία και για τις δικές του ενέργειες:
- Έχει αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση στις πλείστες των περιπτώσεων που είχε αναφερθεί διακοπή ρεύματος και που προκλήθηκε είτε από πτώση δέντρων είτε από βραχυκύκλωμα. Ο Δήμος προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια (κοπή και απομάκρυνση δέντρων) στον ΔΕΔΔΗΕ που είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης. Παρατηρούνται σημεία με πτώσεις καλωδίων ρεύματος για τα οποία έχει ενημερωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ και για τα οποία ο Δήμος δεν δύναται και απαγορεύεται να επέμβει. Τα σημεία αυτά σηματοδοτούνται καταλλήλως από τις Δημοτικές υπηρεσίες όταν εντοπίζονται.
- Το πρόβλημα της πτώσης δέντρων ανεξάρτητα αν κάποια από αυτά δημιούργησαν και διακοπή ηλεκτροδότησης είναι μεγάλο. Πολλές δεκάδες τα σημεία που αναφέρονται από τους πολίτες στη Γραμμή Δημότη και πολλά εντοπίζονται από τις υπηρεσίες του Δήμου κατά τη διάρκεια αυτοψιών. Τέσσερα πλήρως εξοπλισμένα συνεργεία του Δήμου εργάζονται δίχως διακοπή και επιχειρούν βάσει προτεραιότητας. Κάθε επιχείρηση απαιτεί ώρες και προσοχή και ενίοτε και τη συνδρομή άλλων δυνάμεων όπως της πυροσβεστικής ή της αστυνομίας.
- Όπου αναφέρεται ή διαπιστώνεται πρόβλημα με τη δημιουργία πάγου, γίνεται επέμβαση με προτεραιότητα τα σημεία δημόσιας χρήσης και ιδίως αυτά που εξυπηρετούν την πρόσβαση σε Νοσοκομεία και Εμβολιαστικά Κέντρα.
Ο Δήμος Αμαρουσίου, δήλωσε πως καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησε η «Μήδεια». Οι εργασίες των συνεργείων εποπτεύονται καθημερινά από το σύνολο της Δημοτικής Αρχής.
Ο ΔΕΔΔΗΕ από την πλευρά του εφιστά την προσοχή σε όλους τους πολίτες σε περίπτωση που διαπιστώσουν ζημιές στο Δίκτυο (πεσμένα καλώδια, στύλους κλπ) να απομακρυνθούν άμεσα και να μην έρθουν σε καμία επαφή. Καλεί επίσης όσους πολίτες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν με την Εταιρία για να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης, τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500 , μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).