ΒριλήσσιαΔήμοιΕιδήσεις

Η λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Βριλησσίων βάσει των νέων μέτρων

Η Δημοτική Αρχή Βριλησσίων σύμφωνα με τα νέα μέτρα, όπως αυτά
ανακοινώθηκαν σήμερα χτες, 10/02/2021 και τηρώντας με συνέπεια το υγειονομικό πρωτόκολλο, ανακοινώνει τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου από 11/02/2021 έως 28/02/2021, με στόχο την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών:

  • Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο 213 2050500 και
    μέσω mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δήμου info@vrilissia.gr,
    προκειμένου να υποβάλλουν τα αιτήματά τους.
    Σε ειδικές και επείγουσες περιπτώσεις, όπου απαιτείται φυσική
    παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση
    και ραντεβού.
  • Με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και στα Κέντρα
    Εξυπηρέτησης Πολιτών
    Σισμανογλείου 9, 15235 Βριλήσσια
    213.20.14.400 – 405
    fax 213.20.14.410
    Αθ. Διάκου 14, 15235 Βριλήσσια
    210.81.03.022
    d.vrilission-p@kep.gov.gr
  • Εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ παρέχεται στους δημότες και μέσω της
    εφαρμογής MykepLive κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet
    στο www.gov.gr
  • Η έκδοση πιστοποιητικών συνεχίζεται κανονικά μέσω της πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr  – https://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv
  • Στη διάθεση των πολιτών παραμένει η υπηρεσία «Γραμμή του
    Δημότη»  για καταγραφή αιτημάτων στο 211 103 2323 (αστική
    χρέωση). Διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή  08:30 – 21:00  και
    το Σάββατο από 08:30 – 17:00.
  • Συνεχίζεται η εξυπηρέτηση κατ΄οίκον για όλους τους δημότες από τις
    υπηρεσίες του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης
    του Δήμου Βριλησσίων, για περιορισμό των μετακινήσεων εντός της
    πόλης.

Ώρες λειτουργίας καθημερινά από τις 07.30-18.00, εκτός
Σαββάτου και Κυριακής, κατόπιν επικοινωνίας στα τηλέφωνα: 210-
6135611, 210-8100224, 210-8105052, 210-8045564

Show More

Related Articles

Back to top button