Η Δημοτική Αρχή Βριλησσίων σύμφωνα με τα νέα μέτρα, όπως αυτά
ανακοινώθηκαν σήμερα χτες, 10/02/2021 και τηρώντας με συνέπεια το υγειονομικό πρωτόκολλο, ανακοινώνει τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου από 11/02/2021 έως 28/02/2021, με στόχο την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών:
- Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο 213 2050500 και
μέσω mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δήμου info@vrilissia.gr,
προκειμένου να υποβάλλουν τα αιτήματά τους.
Σε ειδικές και επείγουσες περιπτώσεις, όπου απαιτείται φυσική
παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση
και ραντεβού. - Με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και στα Κέντρα
Εξυπηρέτησης Πολιτών
Σισμανογλείου 9, 15235 Βριλήσσια
213.20.14.400 – 405
fax 213.20.14.410
Αθ. Διάκου 14, 15235 Βριλήσσια
210.81.03.022
d.vrilission-p@kep.gov.gr - Εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ παρέχεται στους δημότες και μέσω της
εφαρμογής MykepLive κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet
στο www.gov.gr - Η έκδοση πιστοποιητικών συνεχίζεται κανονικά μέσω της πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr – https://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv
- Στη διάθεση των πολιτών παραμένει η υπηρεσία «Γραμμή του
Δημότη» για καταγραφή αιτημάτων στο 211 103 2323 (αστική
χρέωση). Διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 – 21:00 και
το Σάββατο από 08:30 – 17:00. - Συνεχίζεται η εξυπηρέτηση κατ΄οίκον για όλους τους δημότες από τις
υπηρεσίες του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης
του Δήμου Βριλησσίων, για περιορισμό των μετακινήσεων εντός της
πόλης.
Ώρες λειτουργίας καθημερινά από τις 07.30-18.00, εκτός
Σαββάτου και Κυριακής, κατόπιν επικοινωνίας στα τηλέφωνα: 210-
6135611, 210-8100224, 210-8105052, 210-8045564