Γερακας-ΠαλλήνηΥγείαΔήμοιΕιδήσεις

Δήμος Παλλήνης: Μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτηση των δημοτών

Ο Δήμος Παλλήνης ενημέρωσε τους δημότες ότι στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων
προστασίας της δημόσιας Υγείας (ΦΕΚ 4899),  θα
εξυπηρετεί τους δημότες αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο ή
τηλεφωνικά.

Κατ’ εξαίρεση, θα εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία, μόνο επείγουσες
περιπτώσεις και υποχρεωτικά, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Προτρέπουμε τους δημότες να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του Δήμου
Παλλήνης (www.pallini.gr) καθώς και την καινοτόμο ηλεκτρονική εφαρμογή
www.energos-politis.gr, όπου μπορούν να εξυπηρετηθούν εύκολα και απλά,
για οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δήμο.
Στην ιστοσελίδα διατίθενται και ηλεκτρονικές φόρμες εντύπων αιτήσεων,
δηλώσεων και δικαιολογητικών για έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ.
Η παράδοση των εγγράφων στους δημότες, θα γίνεται ταχυδρομικά ή κατόπιν
ραντεβού.

Επίσης, οι πληρωμές προς τον Δήμο, θα γίνονται μόνο μέσω Τράπεζας
(ATM ή e-banking).
Οι δημότες μπορούν να εξυπηρετηθούν και στα τηλέφωνα:
210 6604678 για Πρωτόκολλο
213 2031632/656/658/661 για Κοινωνική Πρόνοια-Κέντρο Κοινότητας
210 6604689 για Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο
697 0971645 και 210 6034138 για Πολεοδομία

Show More

Related Articles

Back to top button