Αγ. Παρασκευή: Επικοινωνία εναντίον ουσίας
Πίσω από την ακριβοπληρωμένη εικόνα μπορούν να κρυφτούν πολλά… μέχρι και οικονομικές ατασθαλίες και χρέη εις βάρος των δημοτών. Και πίσω από τις φτωχές καμπάνιες, μπορούν να «θαφτούν» έργα και δράσεις που βελτίωσαν τον τόπο.
Στους καιρούς της «επικοινωνίας», μας γοητεύουν οι πιο «επικοινωνιακοί». Αυτοί που «το έχουν» με τον φακό και την εικόνα, αυτοί που «το έχουν» με τον τσιτάτο λόγο και τις ατάκες που χαιδέυουν αυτιά.
Έτσι, ψηφίζουμε πλέον τους πιο «επικοινωνιακούς». Όσους έχουν ωραία βιτρίνα. Λογικό.
Να θυμόμαστε μόνο ότι δεν αρκεί το «χάρισμα» αλλά θέλει και λεφτά. Για να κάνει κάποιος μια άρτια επικοινωνιακά πολιτικά καμπάνια, θέλει επαγγελματίες και αυτοί κοστίζουν πολύ.
Για να φτάσουν τα πολύ όμορφα και άρτια σκηνοθετημένα βιντεάκια που τα βλέπουμε σε κάθε σκρολ που κάνουμε στα social media, πληρώθηκαν πολλά χρήματα στο Facebook, στο Instagram και στο tic tok.
Για να εμφανιστεί κάποιος σε μια τηλεοπτική ενημερωτική εκπομπή μεγάλου καναλιού, πρέπει να πληρώσει πολλά στο εμπορικό τμήμα.
Για να παίξει η αφίσα του σε κάθε στάση και γειτονιά, απαιτείται μεγάλο κόστος.
Κοστίζει πολλά η επικοινωνία.
Άρα να ξέρουμε ότι δεν ψηφίζουμε απλά τον πιο «επικοινωνιακό». Αλλά τον «επικοινωνιακό» που έχει λεφτά να ξοδέψει. (Από που τα χει; Δεν είμαστε εφορία για να ρωτήσουμε).
Για παράδειγμα. Γίνεται ένα ντέρμπι στον β γύρο της Αγίας Παρασκευής, ανάμεσα σε δυο πολιτικούς που έχουν και οι δυο επικοινωνιακό χάρισμα. Ο ένας πηγαίο, ο άλλος το «σπούδασε». Ο ένας δεν ξόδεψε για να το αναδείξει. Ο άλλος φαίνεται ότι ξόδεψε πολλά για να το πουλήσει.
Ποιον θα ψηφίσουμε άραγε;
Πάντως ένα είναι σίγουρο. Σαν τηλεθεατές ριάλιτι θα ψηφίσουμε.
Για την πολιτική ουσία δεν θα νοιαστούμε. Πίσω από την ακριβοπληρωμένη εικόνα μπορούν να κρυφτούν πολλά… μέχρι και οικονομικές ατασθαλίες και χρέη εις βάρος των δημοτών. Και πίσω από τις φτωχές καμπάνιες, μπορούν να «θαφτούν» έργα και δράσεις που βελτίωσαν τον τόπο.
Κρίμα… για την Αγία Παρασκευή!