Με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ελεύθερος ο συμβασιούχος σταθμάρχης, μετά την απολογία του για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Συγκεκριμένα, οι όροι που του επιβλήθηκαν είναι η εμφάνιση σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα, η επιβολή χρηματικής εγγύησης 10.000 ευρώ και η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.
Σύμφωνα με όσα ανέφεραν οι δικηγόροι του, ο κατηγορούμενος είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, καθώς είναι συντετριμμένος από όσα συνέβησαν. Ενώπιον του ανακριτή τονίστηκε επίσης ότι ο κατηγορούμενος είχε διαφορετική σχέση εργασίας (συμβασιούχος) σε σχέση με τους άλλους δύο σταθμάρχες που είναι μόνιμοι.
Υπενθυμίζεται ότι για την Τρίτη έχει οριστεί η απολογία του αρχαιότερου σταθμάρχη, ενώ την Πέμπτη αναμένεται να απολογηθεί ο επιθεωρητής. Οι δύο σταθμάρχες (ο συμβασιούχος και ο αρχαιότερος σταθμάρχης) ήταν βάρδια το απόγευμα της μοιραίας μέρας και φέρονται να εγκατέλειψαν νωρίτερα το πόστο τους.
Σε βάρος και των τριών, έχουν ασκηθεί διώξεις για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, αδίκημα που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος, με ποινές από 10 χρόνια έως ισόβια, ενώ βαρύνονται και με κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή.
Σύμφωνα με όσα έχει αναφέρει ο 59χρονος σταθμάρχης –ο οποίος έχει προφυλακιστεί για την υπόθεση και βρίσκεται στις φυλακές Λάρισας– οι κατηγορούμενοι έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους: συγκεκριμένα ο ένας 50 λεπτά και ο άλλος 40 λεπτά νωρίτερα.
Την περασμένη Πέμπτη κατέθεσαν ενώπιον του εφέτη ανακριτή Λάρισας ο πρόεδρος των μηχανοδηγών και ο πρόεδρος του επιχειρησιακού σωματείου, οι οποίοι, σύμφωνα με τις πληροφορίες, διέλυσαν το κυβερνητικό αφήγημα περί τηλεδιοίκησης στον σταθμό της πόλης: ένα επιχείρημα-μύθευμα πάνω στο οποίο έχει επενδύσει πολλά το Μαξίμου εδώ και αρκετές ημέρες, προκαλώντας την κοινωνία και εγείροντας σφοδρές αντιδράσεις από την αντιπολίτευση. Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών κατέθετε επί μιάμιση ώρα και προσκόμισε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα που είχαν στείλει οι εργαζόμενοι για την επικινδυνότητα των σιδηροδρομικών δικτύων εδώ και πολύ καιρό, ενώ και ο πρόεδρος του επιχειρησιακού σωματείου επισήμανε ότι δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας, υποστηρίζοντας ότι από το 2000 και μετά θα έπρεπε να έχουν γίνει πάρα πολλά έργα που να συντείνουν όλα στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου, τα οποία όμως δεν έγιναν.