ΠεριβάλλονΠολιτισμόςΚόσμοςΕιδήσεις

Οι αφίσες της Disney με άλλη… περιβαλλοντική ματιά

Πέρυσι, οι Alex Wadelton και Tom Whitty εγκαινίασαν το πρότζεκτ «Future Landfill (Μελλοντική Χωματερή)» για να αντιδράσουν στην πολιτική των αλυσίδων σουπερμάρκετ της Αυστραλίας, για την ακρίβεια της Woolworths και της Coles, να χρησιμοποιούν πλαστικά παιχνιδάκια ως δέλεαρ για να πωλούν προϊόντα τους. Βλέποντας ότι η Woolworths επανήλθε με καινούργια προώθηση πλαστικών – αυτή τη φορά με «ooshies» της Disney – το δίδυμο των δημιουργών αποφάσισε να ανασκουμπωθεί.

Για να αναδείξουν τις μακρόχρονες επιπτώσεις αυτών των βραχυπρόθεσμων προωθήσεων προϊόντων, οι Alex Wadelton και Tom Whitty πήραν κλασικές αφίσες ταινιών της Disney και της «επανερμήνευσαν», βάζοντας αυτά τα πλαστικά παιχνιδάκια στη θέση των βασικών χαρακτήρων: Η «Finding Nemo (Ψάχνοντας τον Νέμο)» έγινε «Chocking Nemo (Πνίγοντας τον Νέμο)». Η «Toy Story (Η Ιστορία των Παιχνιδιών)» μετονομάστηκε σε «Destroy Story (Ιστορία των Καταστροφών)». Σε μία από τις αφίσες αναγράφεται «Μια ερωτική ιστορία με οικονομικό κέρδος. Και περιβαλλοντικό μπελά», παίζοντας με τις λέξεις «gain» και «pain». Σε άλλη, αναγράφεται «Ψάχνοντας μια φιλική στο περιβάλλον προώθηση προϊόντων; Συνεχίστε την αναζήτηση!». Στην τρίτη αφίσα, η φράση «Οι πάγοι στους Πόλους λιώνουν. Everything is f***ed!».

ΠΗΓΗ: tvxs.gr

Show More

Related Articles

Back to top button