Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Χαλανδρίου μετά τα νέα μέτρα που
ανακοίνωσε η Πολιτεία για την αποτροπή της διασποράς του κορονοϊού, από
χτες Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020 και έως τις 4 Οκτωβρίου 2020, η
εξυπηρέτηση των πολιτών από όλες τις υπηρεσίες του Δήμου,
συμπεριλαμβανομένων των ΚΕΠ, θα γίνεται κατόπιν ραντεβού ή εξ αποστάσεως.
Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες
Η εξυπηρέτηση του κοινού από τις υπηρεσίες του Δήμου θα γίνεται, όπου είναι
δυνατόν, με τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την υποβολή αιτήσεων
και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών.
Όλα τα τηλέφωνα και τα e-mails των υπηρεσιών του Δήμου ΕΔΩ.
Χρήσιμες διευκρινίσεις
► Οι δηλώσεις των πολιτών για τη διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων για τα
ακίνητα που κατά το παρελθόν δεν είχαν υποβληθεί επαρκώς, θα
υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω internet στην ειδική πλατφόρμα
( https://tetragonika.govapp.gr/ ).
Σημειώνεται ότι η προθεσμία υποβολής της σχετικής δήλωσης έχει
παραταθεί έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2020. Η προσέλευση των πολιτών στο
τμήμα Εσόδων του Δήμου θα επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και
κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης στα τηλ.: 213 20 23 857 και 213 20 23 855
ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: esoda@halandri.gr
► Οι πληρωμές οφειλών που αφορούν στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου θα
πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση
με την υπηρεσία στα τηλ.: 213 20 23 837, 213 20 23 838, 213 20 23 841 ή
στην ηλεκτρονική διεύθυνση tameio@halandri.gr
Οι πολίτες θα μπορούν, αν κριθεί αναγκαίο, να προσέρχονται στην υπηρεσία μόνο
με καθορισμένο ραντεβού.
► Για πιστοποιητικά και βεβαιώσεις δημοτολογίου (οικογενειακής
κατάστασης), οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν τηλεφωνικά την αίτησής στα τηλ.:
213 20 23 801, 213 20 23 802, 213 20 23 803 ή στην ηλεκτρονική
διεύθυνση: dimotologio@halandri.gr
► Για το Ληξιαρχείο μπορούν να επικοινωνούν στα τηλ.: 213 20 23 811 -812 και
στην ηλεκτρονική διεύθυνση: lixiarxeio@halandri.gr Με την υποβολή της
αίτησης ο πολίτης θα ενημερώνεται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό του ή
οποιασδήποτε έγγραφο επιθυμεί και θα καθορίζεται συγκεκριμένο ραντεβού για την
παραλαβή του από το τμήμα Δημοτολογίου στο δημαρχείο, με την προϋπόθεση ότι
ταυτόχρονα θα προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
► Για βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο
Πρωτόκολλο, επικοινωνώντας στα τηλ.: 213 20 23 820 -821 και την ηλεκτρονική
διεύθυνση protokollo@halandri.gr
► Για θέματα που άπτονται της Τεχνικής Υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να
επικοινωνούν με το Δήμο στα παρακάτω τηλ. και ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Δ/νση Τεχνικών
Υπηρεσιών 213 20 23 971 dieythinsi.texnyp@halandri.gr
Γραμματεία
Διεύθυνσης
Τεχνικών
Υπηρεσιών
2132023980-
081 grammatia.texnyp@halandri.gr
Προϊστ. Τμήματος
Σχεδίου Πόλης 2132023962 poleodomiko@halandri.gr
2132023954
2132023960
2132023957
poleodomiko@halandri.gr
Γραμματεία
Τμήματος Έργων και
Μελετών
213 2023989 d.ipostirixisty@halandri.gr
Προϊστ. Τμήματος
Συγκοινωνιών &
Κυκλοφορίας
2132023961 dimotiki.sigkinonia@halandri.gr
► Οι ωφελούμενοι των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου καλούνται να
επικοινωνούν για ραντεβού και διευκρινίσεις από τις κοινωνικές υπηρεσίες του
Δήμου στα τηλ.: 210 68 99 911, 210 68 99 912, 210 68 99 913 και στην
ηλεκτρονική διεύθυνση koinoniki.ipiresia@halandri.gr Επίσης μπορούν να καλούν
στα τηλ.: του Κοινωνικού Φαρμακείου: 21068 99 910, του Κοινωνικού
Παντοπωλείου: 210 68 99 918 και του Κέντρου Κοινότητας: 210 68 99 911
και 210 68 99 914.
Για κάθε άλλη υπηρεσία ή συναλλαγή με τον Δήμο οι πολίτες θα πρέπει
προηγουμένως να επικοινωνούν τηλεφωνικά, προκειμένου είτε να εξυπηρετούνται
τηλεφωνικά, είτε να λαμβάνουν συγκεκριμένο ραντεβού.
Έκκληση για αυστηρή τήρηση των μέτρων προστασίας
Σε κάθε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η προσέλευση στις υπηρεσίες του Δήμου
μας, παρακαλούνται οι πολίτες να φορούν μάσκα, να περιορίζονται στις απολύτως
απαραίτητες επαφές και να τηρούν τους ατομικούς κανόνες υγιεινής για την
αποτροπή διασποράς της νόσου (αποφυγή κοντινής επαφής, αποφυγή κοινής
χρήσης των στυλό και των προσωπικών αντικειμένων, αποφυγή συνωστισμού σε
αίθουσες και χώρους αναμονής, καθαρισμός χεριών, αποφυγή χειραψιών κλπ.).