ΠολιτισμόςΠολιτικήΕλλάδαΕιδήσεις

Για ρουσφέτια κατηγορούν τη Μενδώνη οι εργαζόμενοι του ΥΠΠΟ

Η ανάγκη για προστασία από την εξάπλωσή του αναδεικνύεται ως μια εξαιρετική ευκαιρία όχι μόνο για εύκολα κέρδη από κάποιους επιχειρηματίες, αλλά και για την παράκαμψη νόμιμων διαδικασιών, για κάθε λογής απευθείας αναθέσεις σε εκλεκτούς, για «έκτακτες» ρυθμίσεις» γράφει η ανακοίνωση της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης Εργαζομένων στο Υπουργείο Πολιτισμού. Αφορμή για την καταγγελία των εργαζομένων, ήταν η διαφήμιση μέσω των σελίδων του υπουργείου στο ίντερνετ, υφασμάτινων μασκών με εκτύπωση σχεδίων και φωτογραφιών με θέματα εμπνευσμένα από την πολιτιστική μας κληρονομιά.

«Για πρώτη φορά στα χρονικά το Υπουργείο Πολιτισμού διαφημίζει, τόσο στην επίσημη σελίδα του στο facebook όσο και με την έκδοση ειδικού δελτίου τύπου, την παραγωγή και κυκλοφορία από τα πωλητήρια του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠΑ) ενός νέου προϊόντος.» διαπιστώνουν οι εργαζόμενοι με έκπληξη διατυπώνοντας μετά το ερώτημα:

«Δεν ξέρουμε αν αυτός είναι τελικά ο θρυλούμενος εκσυγχρονισμός του ΤΑΠΑ, αλλά μια που το Υπουργείο μπήκε, για πρώτη φορά, στη διαδικασία να αναλάβει το ίδιο το εμπορικό μάρκετινγκ των νέων πωλητέων, μήπως να μας πληροφορούσε και για την διαδικασία με την οποία κατέληξε το ΤΑΠΑ στην απευθείας ανάθεση της παραγωγής των μασκών σε συγκεκριμένη εταιρεία; Μήπως, επίσης, να διευκρινίσει σε ποιον και μέσα από ποια διαδικασία ανέθεσε τον σχεδιασμό των συγκεκριμένων προϊόντων;»

Ολόκληρη η ανακοίνωση των εργαζομένων έχει ως εξής:

“Για πρώτη φορά στα χρονικά το Υπουργείο Πολιτισμού διαφημίζει, τόσο στην επίσημη σελίδα του στο facebook όσο και με την έκδοση ειδικού δελτίου τύπου, την παραγωγή και κυκλοφορία από τα πωλητήρια του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠΑ) ενός νέου προϊόντος.

Όχι, δεν πρόκειται για κάποια επιστημονική ή εκλαϊκευτική ή εκπαιδευτική έκδοση, έντυπη ή ψηφιακή, ούτε για κάποια αντίγραφα αρχαιολογικών αντικειμένων ούτε για κάποια σειρά ευπώλητων αντικειμένων χαμηλού κόστους, αναμνηστικού ή χρηστικού χαρακτήρα, όπως μαγνητάκια, μπρελόκ, κούπες, μαντήλια ή τσάντες, ούτε για σχολικά είδη ή είδη γραφείου (τετράδια, μπλοκάκια, σημειωματάρια, μολύβια, γομολάστιχες κοκ).

Πρόκειται για μια σειρά από υφασμάτινες μάσκες προστασίας προσώπου από τον Covid-19! Σύμφωνα με το δελτίου τύπου του ΥΠΠΟΑ που τιτλοφορείται «Προστασία από τον Covid-19, με εικόνες από την πολιτιστική μας κληρονομιά»: «Το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων, στο πλαίσιο της προσαρμογής της λειτουργίας του στις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν από την εμφάνιση της πανδημίας και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η χρήση της προστατευτικής μάσκας αποτελεί πλέον αναγκαιότητα για τους πολίτες, ως βασικό μέσο ατομικής και συλλογικής προστασίας, παρήγγειλε υφασμάτινες μάσκες με εκτύπωση σχεδίων και φωτογραφιών με θέματα εμπνευσμένα από την πολιτιστική μας κληρονομιά».

Δεν ξέρουμε αν αυτός είναι τελικά ο θρυλούμενος εκσυγχρονισμός του ΤΑΠΑ, αλλά μια που το Υπουργείο μπήκε, για πρώτη φορά, στη διαδικασία να αναλάβει το ίδιο το εμπορικό μάρκετινγκ των νέων πωλητέων, μήπως να μας πληροφορούσε και για την διαδικασία με την οποία κατέληξε το ΤΑΠΑ στην απευθείας ανάθεση της παραγωγής των μασκών σε συγκεκριμένη εταιρεία; Μήπως, επίσης, να διευκρινίσει σε ποιον και μέσα από ποια διαδικασία ανέθεσε τον σχεδιασμό των συγκεκριμένων προϊόντων;

Φαίνεται πως ο κορονοϊός και η ανάγκη για προστασία από την εξάπλωσή του αναδεικνύεται ως μια εξαιρετική ευκαιρία όχι μόνο για εύκολα κέρδη από κάποιους επιχειρηματίες, αλλά και για την παράκαμψη νόμιμων διαδικασιών, για κάθε λογής απευθείας αναθέσεις σε εκλεκτούς, για «έκτακτες» ρυθμίσεις. Κάπως έτσι η κυβέρνηση των «αρίστων» και η παρέα τους μοιράζουν κατά το δοκούν δημόσιο χρήμα σε επιχειρήσεις ΜΜΕ, επιβάλλουν «μεγάλους περιπάτους» της συμφοράς, αναθέτουν σε φίλους τους απευθείας δουλίτσες από υπουργεία και δημόσιους φορείς. Νομίζουν πως κανείς δε δίνει σημασία ή πως η ανοχή θα συνεχιστεί για πάντα. Φαντάζονται πως μπορούν να κρυφτούν πίσω από μια μάσκα με αρχαιοελληνικά μοτίβα. Είναι βαθιά νυχτωμένοι.”

ΠΗΓΗ: tvxs.gr

Show More

Related Articles

Back to top button