ΧαλάνδριΕιδήσεις

Χαλάνδρι: Νέα γραμμή στην υπηρεσία του δημότη

Προσβλέποντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών δημιουργήθηκε η νέα Γραμμή Δημότη Χαλανδρίου με πρόγραμμα λειτουργίας Δευτέρα έως και Κυριακή από τις 08:00 το πρωί έως και τις 22:00 το βράδυ 365 ημέρες το χρόνο.

Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι η σωστή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του πολίτη, η καταγραφή και η σωστή διαχείριση των αιτημάτων και των αναφορών του. Όλα τα αιτήματα και οι προτάσεις βελτίωσης θα καταγράφονται και θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες διευθύνσεις του δήμου, ενώ θα παρακολουθείται η πορεία διευθέτησης τους και θα ενημερώνεται ο αιτών για την έκβαση.
Σε συνδυασμό με το Chalandri report η νέα γραμμή δημότη έρχεται να ενισχύσει την διαδραστική, ανοιχτή και αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ του Δήμου Χαλανδρίου των κατοίκων, των επιχειρήσεων των δημοτικών υπαλλήλων των τοπικών συλλόγων και των διαφόρων ομάδων ενδιαφερομένων.

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close